feb

Dato for resultat d. 27-02-2022
Resultatbehandling færdig
Mulighed for eftertilmeldinger
(Start ikke garanteret - kontakt stævnearrangør INDEN tilmelding)
Nordfeldvej 52B
4780 Stege

Kontakt inden stævnet

Josefine Enevoldsen
josefine.enevoldsen@gmail.com

Officials

Officials ikke angivet

Klasser

Lørdag 26-02-2022

0: 0
Bemærkninger

Tilmelding 175,00 (Efteranm. 300,00 )

Underklasser:
LA1-A Heste 2014, LA2-A Heste, LA3-A Heste, LA4-A Heste, LA5-A Heste, LA6-A Heste, MB0-A Heste, MB1-A Heste, MB2-A Heste, MB3-A Heste, MA1-A Heste, MA2-A Heste, MA3-A Heste 2016, Prix St. George Heste, Intermediare 1 heste 2015, Intermediare 2 Heste 2015, Grand Prix Heste 2015, Grand Prix Special Heste 2015, Svær Intermediare heste 2015
0: 0
Bemærkninger

Se klassens specifikationer under bemærkninger. Vi bestræber os på at starte med de lette klasser og øge sværhedsgraden. NB: Klassen kan blive opdelt af showindslag.

Tilmelding 300,00 (Efteranm. 500,00 )

Søndag 27-02-2022

1: 5000 2: 2500 3: 1250 4: 1000 5: 750 6: 750 7: 750 8: 750
Bemærkninger

Tilmelding 300,00 (Efteranm. 500,00 )

Ydelser

Søndag 27-02-2022

4. Boks hele weekenden (E)

Bemærkninger

Boks fra fredag kl. 17.00 og hele weekenden 900,00. Ved efteranmeldelser kan der ikke forventes, at der er mulighed for boks, men vi gør vores bedste.

Tilmelding 900,00 (Efteranm. 900,00 )
5. Boks fra Lørdag til Søndag (E)

Bemærkninger

Boks fra lørdag til søndag: 450,00. Ved efteranmeldelser kan der ikke forventes, at der er mulighed for boks, men vi gør vores bedste.

Tilmelding 450,00 (Efteranm. 450,00 )
6. Dagsboks (E)

Bemærkninger

Dagsboks: 450,00. Ved efteranmeldelser kan der ikke forventes, at der er mulighed for boks, men vi gør vores bedste.

Tilmelding 450,00 (Efteranm. 450,00 )

Bemærkninger til stævne

Lørdag den 26. februar 2022

Klasse 1 Procentklasse LA1A-MB3A. Åben for alle 5-års og ældre heste. NB: Tæller ikke til DM. Rosetter og ærespræmier. Startgebyr: 175,00.

Klasse 2 Skibby HC og TAF Danmarksmesterskab for 5 års og ældre trakehnere fra LA1A – Grand Prix Special. FORSØG.

Ekvipagerne rider mindst samme niveau, som de rider til andre stævner.

Der tillægges 0-7 procentpoint afhængig af sværhedsgrad således: Eksempel: LA1A-3A ingen tillæg, LA4A-6A resultat + 1 eks: 70 % + 1 = 71%, MB0-MB3 eks: 70 % +2 =72% osv. Meld i det program, du rider. Der rides ordinære programmer, ikke FEI- eller Kûr-programmer. Der kan startes en gang i klassen. Ekvipagerne skal ride søndag, men har mulighed for også at ride lørdag. Det bedste resultat tæller i det endelige DM, hvis man rider både lørdag og søndag. Rider man kun søndag, tæller søndagens resultat. Startgebyr 300,00 pr. start. Rosetter og ærespræmier for denne klasse.

Vi bestræber os på at starte med de lette klasser og øge sværhedsgraden.

NB: Klassen kan blive opdelt af showindslag.

Søndag den 27. februar 2022

Klasse 3 Skibby HC og TAF Danmarksmesterskab for 5 års og ældre trakehnere fra LA1A – Grand Prix Special.

Ekvipagerne rider samme niveau, som de rider til andre stævner.

Der tillægges 0-7 procentpoint afhængig af sværhedsgrad således: Eksempel: LA1A-3A ingen tillæg, LA4A-6A resultat + 1 eks: 70 % + 1 = 71%, MB0-MB3 eks: 70 % +2 =72% osv. Meld i det program, du rider. Der rides ordinære programmer, ikke FEI- eller Kûr-programmer. Der kan startes en gang i klassen. Ekvipagerne skal ride søndag, men har mulighed for også at ride lørdag. Det bedste resultat tæller, hvis man rider både lørdag og søndag. Rider man kun søndag, tæller søndagens resultat. Startgebyr 300,00 pr start.

Vi bestræber os på at starte med de lette klasser og øge sværhedsgraden.

NB: Klassen kan blive opdelt med pauser til show-indslag.

Serviceydelse 1: Boks fra fredag kl. 17.00 og hele weekenden 900,00 Serviceydelse 2: Boks fra lørdag til søndag: 450,00.

Retningslinjer vedr. Corona, Herpes mv. ved ridestævner

TAF følger naturligvis DRF’s og myndighedernes til enhver tid gældende retningslinjer, fordringer og krav omkring Covid-19, herpes m.v. Vi forbeholder os ret til at ændre i propositioner, stævner og arrangementer for at følge de til enhver tid gældende krav og anvisninger.

Bemærkninger til Skibby HC og TAF Danmarksmesterskab i forbindelse med Hingstekåringen 2022

Alm. Bestemmelser:

Arrangør: Trakehner Avlsforbundet i Danmark (TAF). Startberettiget er ryttere, som er medlem af en rideklub under DRF, samt udenlandske ryttere jf. DRF´s reglement. (Medlemskab af TAF ikke nødvendigt). Hestene skal være dokumenterede, renstammede trakehnere efter avlsgodkendte forældre. (Bordeaux hestepas). Stævnet er ikke pointgivende i DRF´s regi (men giver 100 %´s tillæg på TAF´s Rangliste). Stævnet afholdes med dispensation givet af DRF. DRF’s seneste reglement med rettelser er gældende, hvor intet andet er anført. HUSK AT SKRIVE,HVILKEN KLASSE, DU RIDER.

Stævnet afholdes den 26. og 27. februar hos Egum Rideklub, Gl. Egumvej 140, 7000 Fredericia

Indskud pr. DM-klasse: 300,00 Indskud klasse 1 175,00

Anmeldelsesfrist: tirsdag den 15. februar 2022 af hensyn til det trykte katalog til hingstekåringen.

Anmeldelse: Rytterne SKAL melde ifølge DRFs reglement 2022, også efteranmeldelser. Kopi af stamtavle SKAL vedlægges (scannes/mailes), medmindre vi allerede har hesten på ranglisten, eller vi at dens nummer kan se, at der er en 100 % renstammet trakehner.

Alle doteringer til DM er doneret/sponsoreret af Skibby HC.

1 plads: 5000kr

2 plads: 2500kr

3 plads: 1250kr

4 plads: 1000kr

5. og efterfølgende: 750kr

Der er KUN doteringer om søndagen ved afgørelsen af DM

Kontaktperson før stævnet: Tina Piora, telefon 40464902, e-mail: tina@piora.dk

Efteranmeldelser modtages til 500 kr. pr. DM-klasse, 300 for øvrige klasser i det omfang tidsplanen tillader.

Framelding senest onsdag den 23. februar. til: Josefine Enevoldsen, telefon 28144645, e-mail: josefine.enevoldsen@gmail.com

Endelige starttider til lørdag på DRF-Equipe torsdag den 24. februar efter 21.00.